vineri, 25 mai 2007

2006 Octombrie 23 - Servetele

Mi-am schimbat ochelarii. De fapt lentilele. Nu mai vad la fel de bine. Totusi ma incapatanez sa-i port doar din cand in cand, spunandu-mi mie ca nu am nevoie mereu de ei. Avand ochelari imi cumpar si o noua cutie de servetele umede ce folosesc la curatarea lor. Din intamplare citesc si prospectul. Bla-bla-uri...Pana la un punct. Pana la sfarsit, cand ultima fraza mi-a ramas fixata in creier: "A se folosi numai in scopul pentru care au fost create." Au fost create cu un scop: sa stearga ochelarii... Se stie scopul lor. Ce daca sunt folosite si in alte scopuri? Se stie ca ele de fapt sunt pentru a sterge ochelarii. Dar noi? Noi ce scop avem? Noi ne folosim in milioane de feluri fara a avea habar care este de fapt scopul nostru. De ce nu avem si noi un prospect lipit pe noi pe care sa scrie utilitatea noastra? Ce trebuie noi sa facem aici? Presupun ca viata noastra mult mai complicata nu se poate raporta la o amarata de cutie de servetele umede pentru sters ochelarii... Dar totusi... am putea s-o raportam? Sau intrebarea corecta este de fapt: vrem sa o raportam? Nu stiu raspunsul, insa stiu un lucru: scopul meu nu este sa aflu raspunsuri. Le caut de un sfert de secol si nu am gasit niciunul. Cred ca mai degraba scopul meu este sa gasesc intrebari. Si sa le adresez. Mereu, la nesfarsit, fara liniste... fara liniste... Te iubesc viata, pentru ca nu pot sa te inteleg !

Niciun comentariu: